perjantai 25. toukokuuta 2012

no worries

Opettajien kieroutunu suunnitelma laittaa koeviikko vikaks viikoks? Ajattelin purkaa mun stressiä enemmänkin, mut sit päätin että tää on vika viikko, ja sit loma maistuu vaan makeemmalta. Oon aika hyvä elään miljoonan hoidettavan asian kanssa. 
Kävin nuuhkimassa kesäistä ilmaa, mut en silti tajua miten porukka huitelee topilla ja shortseilla (tossakuvassa  mulla on sukkikset ja flanuki lensi pois vaan kuvan ajaks!). Muistin taas kuinka ihanaa on asua metsän vieressä. Plus mulla on paras bussimatka kotiin. Huomenna pitäis olla kahdessa paikassa samaan aikaan. Paikkoja yhdistää tanssi, mut siitä lisää myöhemmin. Sekavat postaukset part 23784?


ompas epäluonnollisen näkönen jalkojen asento ?:o 




Psyka ja ranska vaatii nyt mun seuraa. Adios amigos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti