tiistai 25. joulukuuta 2012

christmas, christmas, christmas



Ulkona on kaunista.
Meidän kuusi on vino ja mun joulutoffeet ei onnistunu.
Silti vietettiin oikein ihana joulu, ja uskon että se jatkuu vielä, aina uuteen vuoteen asti.
En taida olla ikinä ajoissa joulun kanssa, aina se yllättää.
En silti stressaa vaan nautin, sillä joulu on ehkä lempparijuhla.
Yritin tehdä pehmeitä pipareita tällä reseptillä, mutta en onnistunu vaikka ohjeessa luvattiin. Mureita ainakin tuli ja muuten hyviä. Mikä on se pehmeiden piparkakkujen salaisuus? Someone? Anyone?

Pikkujouluja muutaman ihanan kanssa. Liikutuin kun vaihtaritytöt Amerikasta ja Kroatiasta kertoi, että vaikka ne ajatteli että kotona on täydellinen perhe ja sosiaalinen elämä ja kaikki, ne on silti onnellisempia kun ikinä nyt, täällä Suomessa.






Mun joulun varmistaa joka vuosi John Lennonin ja lapsikuoron lisäks mummin riisipuuro. Maistuu parhaalta jouluaattona. Löysin tänä aattona mantelin, joten ens vuonna juhlitaan sitten mun häitä. Tervetuloa.

Eräs ystäväiseni teki mulle tollasen pannan, joka on täydellinen. Ei sotke hiuksia, lämmittää korvia. Itse olen toki myös huippukutoja, olenhan tehnyt yhtä kaulahuivia n. 5 vuotta ja pituutta on ehkä 40cm...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti